مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-11اقتصادي

فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم شد


مدیرکل تامین اجتماعی کردستان، گفت: با افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای مرحله دوم متناسب سازی، فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل تامین اجتماعی کردستان، گفت: با افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای مرحله دوم متناسب سازی، فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم شد.

سید صلاح قریشیدر دیدار با اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته، رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان و شهرستان های کردستان با اشاره به اقدام ارزشمند سازمان تامین اجتماعی مبنی بر محاسبه و پرداخت حقوق بازنشستگان برای اولین بار در فروردین ماه، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و میزان متناسب سازی مرحله دوم را در فیش حقوقی فروردین ماه 1400 بازنشستگان لحاظ کرده و از 19 فروردین ماه حقوق بازنشستگان را طبق افزایش سنواتی ماده 96 و با فرمول جدید پرداخت می کند.

وی با تاکید بر میزان متناسب سازی و رشد و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و همچنین صدور احکام جدیدشان بر اساس ماده 96 طی روزهای آینده، افزود: این رشد شامل دو مرحله متناسب سازی و افزایش سنواتی بوده و با این افزایش عدالت برقرار شده و به نوعی فاصله و شکافی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم شد

فاصله حقوق دریافتی بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با صندوق کشوری ترمیم شد