مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-11سياسي

جین بیک اف: وحدت و ثبات سیاسی مهم ترین مسئله حال حاضر قرقیزستان است


در حال حاضر کشور با مشکلات مختلفی مواجه است که از نظر من ثبات سیاسی و وحدت مردم مهم ترین مسئله کنونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، سورانبای جین بیک اف رییس جمهور سابق قرقیزستان پس از رأی دادن در شعبه اخذ رای شماره 1327 در بیشکک گفت:  عده ای از مخالفان دولت سابق همچنان به نوشتن و انتشار تهمت و افترا علیه من ادامه می دهند.

وی در پاسخ به سوال روزنامه نگاران خاطرنشان کرد: مردم، روزنامه نگاران سوالات زیادی از من به عنوان رییس جمهور سابق و حوادث اتفاق افتاده در گذشته دارند، البته من در صفحه فیس بوک همه این سوالات و اتهامات را می خوانم و تحلیل می کنم.

جین بیک اف ادامه داد: البته من حرفی برای گفتن در جواب منتقدان دارم هر چند نباید این موضوع را  فراموش کرد که ثبات سیاسی به تازگی در کشور تقویت شده است و در شرایط امروز بهتر است از جدال عمومی و گفت وگو با سیاستمداران مختلف خودداری کنم.

وی گفت: تمام آنچه را که در مورد من شخصاً گفته می شود تحمل خواهم کرد، برای من بیش از هر چیز ثبات سیاسی در کشور و وحدت مردم مهم است.

رییس جمهور سابق قرقیزستان ادامه داد: در سراسر جهان از جمله در کشور ما در ارتباط با ویروس کرونا وضعیت اقتصادی دشوار ایجاد شده است که دولت در این زمینه در حال فعالیت است و تمام تلاش خود را برای بیرون رفت از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جین بیک اف: وحدت و ثبات سیاسی مهم ترین مسئله حال حاضر قرقیزستان است

جین بیک اف: وحدت و ثبات سیاسی مهم ترین مسئله حال حاضر قرقیزستان است