مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-11اقتصادي

خطر سقوط برخی چنارهای خیابان ولی عصر(عج)/ آمار تولید پسماند در تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت ناپایدار برخی از درختان قدیمی خیابان ولی عصر گفت: شهرداری باید وضعیت زیرسطحی این درختان را بررسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  سیدآرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره تملک باغ علاءالدوله گفت: شهرداری منطقه 12 این باغ را با مبلغ حدود 68 میلیارد تومان تملک کرده و این مسأله اقدام مؤثری در توسعه فضای سبز پایتخت است.

وی به وضعیت چنارهای خیابان ولی عصر اشاره کرد و گفت: وضعیت چنارهای این خیابان نگران کننده شده است هفته گذشته در این خیابان یک درخت چنار حدود 60 ساله با وزش باد نسبتا خفیفی سقوط کرد و نگرانی ها درباره وضعیت پایداری این درختان ایجاد شد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: علیرغم تهیه شناسنامه برای درختان خیابان ولی عصر توسط شهرداری همچنان خلاء جدی درباره وضعیت زیرسطحی درختان این خیابان مشاهده می شود.

میلانی اعلام کرد: به مدیران شهری تهران تذکر می دهم که در کوتاه ترین زمان ممکن برنامه عملیاتی برای انجام پایش زیرسطحی درختان ولی عصر تهیه و به شورا ارسال کنند و سازمان بوستان ها هم با همکاری آتش نشانی گزارش  جامعی از آمار سقوط درختان و ناپایداری آنها تهیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سقوط برخی چنارهای خیابان ولی عصر(عج)/ آمار تولید پسماند در تهران

خطر سقوط برخی چنارهای خیابان ولی عصر(عج)/ آمار تولید پسماند در تهران