مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-11سياسي

برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اکوادور


همزمان با تلاش اکوادور برای احیای اقتصاد راکدش، مردم این کشور امروز (یکشنبه) برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق های رای می روند تا تصمیم بگیرند که آیا سیاست های حامی بازار چهار سال گذشته را ادامه دهند یا به سوسیالیسم دهه قبل بازگردند.

- همزمان با تلاش اکوادور برای احیای اقتصاد راکدش، مردم این کشور امروز (یکشنبه) برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق های رای می روند تا تصمیم بگیرند که آیا سیاست های حامی بازار چهار سال گذشته را ادامه دهند یا به سوسیالیسم دهه قبل بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آندرس آرائوز ، اقتصاددان جناح چپ با وعده های انتخاباتی ارائه کمک های مالی سخاوتمندانه و از سرگیری سیاست های سوسیالیستی رافائل کوره آ ، رییس جمهور سابق اکوادور و مربی اش توانست با کسب 33 درصد آرا در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری اکوادور که در فوریه سال جاری میلادی برگزار شد، پیروز شود.

گیرمو لاسو ، بانکدار محافظه کار، رقیب آرائوز و فردی که برای سومین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است، وعهده داده تا از طریق سرمایه گذاری خارجی و حمایت مالی از بخش کشاورزی، اشتغال زایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اکوادور

برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اکوادور