مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-11سياسي

مردم، مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا را به استانداری معرفی کنند


استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم همراهی و همدلی مردم و مسئولین برای عبور از پیک چهارم کرونا، گفت: با مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم همراهی و همدلی مردم و مسئولین برای عبور از پیک چهارم کرونا، گفت: با مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می شود.

  هوشنگ بازوند، امروز(22 فروردین) در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان اظهار داشت: در حال حاضر و در دهه سوم فروردین ماه کل جغرافیای کشور و استان کرمانشاه تحت تاثیر بیماری وحشتناک کرونا قرار گرفته و در مبارزه با پیک چهارم استانی موفق خواهد بود که بتواند این بیماری را با همراهی و همکاری مردم و مسئولین کنترل و مدیریت کند تا حجم خسارات مادی و جانی کاهش یابد.

وی تصریح کرد: برای مدیریت ویروس کرونای جهش یافته نیازمند هماهنگی و همدلی ویژه ای در سطح استان هستیم و همه مدیران و مردم باید پای کار باشند، زیرا در حال حاضر متاسفانه تعداد بسترهای استان روزانه به 130 نفر افزایش یافته و شب گذشته هفت نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که این آمار نگران کننده است و باید با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا را به استانداری معرفی کنند

مردم، مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا را به استانداری معرفی کنند