مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-11سياسي

مبادا باردیگر اولویت های اساسی و بنیادین در حاشیه قرار گیرند


نگرانی از جایی شروع می شود که پرداختن به برخی ناهنجاری ها سبب شود تا مسائل اساسی و بنیادین که می توانند به شکل ریشه ای و همیشگی مسائل و مشکلات را برطرف نمایند، - خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ احمدرضا هدایتی: ‍متأسفانه طی چند سال گذشته بروز مشکلات جدید و انباشتگی انبوه کارهای عقب مانده در بخش ها و موضوعات مختلف، کشور را با چالش های جدیدی مواجه ساخته که اگر به موقع برای رفع آنها اقدام نشود، ممکن است به بحران های جدی تبدیل شوند.

  شاید به همین دلیل است که به شکل طبیعی از هم اکنون حل کوتاه مدت این مسائل و رفع مقطعی این نابسامانی ها در اولویت برنامه های اکثر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است.

تا این جای کار مشکل چندانی وجود ندارد، اما صرفنظر از این که چه عواملی منشأ بروز این مسائل و مشکلات هستند و احتمالاً سهم و نقش عوامل خارجی، مسئولین ذیربط و یا هر یک از ما در بروز آنها چیست، نگرانی از جایی شروع می شود که پرداختن به این ناهنجاری ها سبب شود تا مسائل اساسی و بنیادین که می توانند به شکل ریشه ای و همیشگی مسائل و مشکلات را برطرف نمایند، تحت الشعاع مسائل حاشیه ای قرار گیرند.

حتماً این ابهام برای شما هم ایجاد شده که مگر به جز اصلاح و بهبود وضعیت موضوعات و مواردی مانند؛ ساختار و سازمان و سیستم، شایسته سالاری و به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادا باردیگر اولویت های اساسی و بنیادین در حاشیه قرار گیرند

مبادا باردیگر اولویت های اساسی و بنیادین در حاشیه قرار گیرند