مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-11اقتصادي

افزایش 85 درصدی مصرف بنزین در البرز


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز گفت:  از 25 اسفند تا 14 فروردین در مجموع 48 میلیون انواع بنزین سوپر، یورو4 و معمولی در استان مصرف شده است.

- ایسنا/البرز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز گفت:  از 25 اسفند تا 14 فروردین در مجموع 48 میلیون انواع بنزین سوپر، یورو4 و معمولی در استان مصرف شده است.

مجتبی دلبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و انواع وانت بار) در کشور، بیش از 1300 خودرو در استان البرز بصورت رایگان دوگانه سوز شده اند.

وی با بیان اینه این طرح همچنان ادامه دارد، گفت: علاوه بر این، 1100 خودرو نیز در نوبت دوگانه سوز شدن قرار دارند.

این مسئول توضیح داد: در البرز چهار کارگاه برای دوگانه سوز کردن خودروی های عمومی فعال است و کلیه مخازن، کیت ها و تجهیزات سی ان جی به صورت رایگان بر روی خودروها نصب می شود.

دلبری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وضعیت مصرف بنزین در نوروز امسال گفت: از 25 اسفند تا 14 فروردین در مجموع 48 میلیون انواع بنزین سوپر، یورو4 و معمولی در استان مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز اضافه کرد: میزان مصرف بنزین در البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (26 میلیون لیتر)، حدود 85 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 85 درصدی مصرف بنزین در البرز

افزایش 85 درصدی مصرف بنزین در البرز