مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-11سياسي

افزایش 10 درصدی تعداد صندوق های رأی گیری در استان قم


فرماندار شهرستان قم با بیان اینکه 28 خرداد ماه سال جاری انتخابات در استان با حضور مردم انقلابی قم برگزار خواهد شد، گفت: پیش بینی شده تعداد صندوق های رای گیری 10 درصد افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی حیدری پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات شوراهای روستا انجام شده و تا به حال 633 نفر ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 143 نفر از بخش مرکزی، 127 نفر از بخش کهک، 149 نفر بخش خلجستان، 98 نفر بخش جعفرآباد و 116 نفر از بخش سلفچگان ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان قم با اشاره به اینکه همشهریان نباید ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول کنند افزود: 199 روستای استان برابر قانون روستاها دارای 20 خانوار جمعیت و یا صد نفر هستند که افراد 133 روستا واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای روستاها قرار دارند.

وی با بیان اینکه سه انتخابات شوراها، ریاست جمهوری و میان دوره ای خبرگان در 28 خرداد ماه سال جاری با حضور مردم انقلابی قم انجام خواهد شد، ادامه داد: با توجه به ترکیب جمعیت و مبنای آماری سال 95 هیچ تغییری در تعداد اعضای شورای شهر در استان نخواهیم داشت و انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی تعداد صندوق های رأی گیری در استان قم

افزایش 10 درصدی تعداد صندوق های رأی گیری در استان قم