مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-11پزشكي

عادی انگاری، عامل شیوع گسترده کرونا در عسلویه/ تدابیر سخت گیرانه تری اعمال می شود


از ابتدای ورود کرونا به کشور هر کجا مردم از رعایت شیوه نامه ها خسته و دچار عادی انگاری شدند، آسیب دیدیم و آمار مبتلایان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، عبدالنبی یوسفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بهداشت و درمان و دیگر اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، اظهار داشت: از ابتدای ورود کرونا به کشور هر کجا مردم از رعایت شیوه نامه ها خسته و دچار عادی انگاری شدند، آسیب دیدیم و آمار مبتلایان افزایش یافت.

فرماندار عسلویه افزود: در ابتدای امسال هم به علت سرایت ویروس جهش یافته در کشور که شیوع آن بسیار بالاست، آمار مبتلایان به شکل انفجاری افزایش یافت.

وی اضافه کرد: سال گذشته با همکاری همه جانبه مسؤولین و مردم از بحرانی شدن وضعیت جلوگیری شد اما امسال سیر صعودی فعلی مبتلایان وضعیت شهرستان را به سرعت از زرد به نارنجی و سپس به قرمز مبدل ساخت.

یوسفی اضافه کرد: همه باید از تجمعات و دورهمی ها جلوگیری نمایند، راه برخورد قانونی با متخلفین دیده شده و با افرادی که شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت های وضع شده را رعایت نکنند، قطعا برخورد متناسب خواهد شد.

رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان عسلویه اذعان داشت: تمام دستگاههای اجرایی در کنار ستاد مدیریت کرونا و شبکه بهداشت و درمان آموزش و فرهنگ سازی کنند تا به قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری، عامل شیوع گسترده کرونا در عسلویه/ تدابیر سخت گیرانه تری اعمال می شود

عادی انگاری، عامل شیوع گسترده کرونا در عسلویه/ تدابیر سخت گیرانه تری اعمال می شود