مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-11سياسي

هنر متعهد موجب رشد انسان ها می شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش هنر در تبیین حقایق مبتنی بر فطرت انسان ها، تاکید کرد که هنر متعهد زمینه ساز رشد انسان و جوامع انسانی است.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش هنر در تبیین حقایق مبتنی بر فطرت انسان ها، تاکید کرد که هنر متعهد زمینه ساز رشد انسان و جوامع انسانی است.

جعفر قادری یکشنبه 22 فروردین در دیدار رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: بسیاری از هزینه ها و اقداماتی که انجام می دهیم اگر در قالب های هنری تعریف شوند، اثرگذاری بیشتری خواهند داشت البته تلاش ما بر این بوده است تا آنجایی که امکان دارد در طرح ها و لوایح به عرصه هنر کمک کنیم.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس افزود: کارهای هنری منطبق و هماهنگ و همراه با فطرت انسان هاست و هر مطلب و موضوعی که در قالب هنر بیان شود، به راحتی ظرفیت پذیرش دارد و ماندگار می شود.

او با تأکید بر اینکه در این حوزه ها باید کارهای جدی تری انجام شود، افزود: بسیاری از هزینه ها و اقداماتی که انجام می دهیم اگر در قالب های هنری تعریف شوند، اثرگذاری بیشتری خواهند داشت البته تلاش ما بر این بوده است که تا آنجایی امکان دارد در طرح ها و لوایح به عرصه هنر کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر متعهد موجب رشد انسان ها می شود

هنر متعهد موجب رشد انسان ها می شود