مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-11سياسي

پیشنهاد مهم روحانی به رهبر انقلاب درباره FATF


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به تازگی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در اظهاراتی بی سابقه از آنچه مداخله در حوزه اجرا خواند انتقاد کرد و خطاب به کسانی که فراتر از حیطه قانونی خود، - به تازگی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در اظهاراتی بی سابقه از آنچه مداخله در حوزه اجرا خواند انتقاد کرد و خطاب به کسانی که فراتر از حیطه قانونی خود، در زمینه اجرا نیز دخالت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به تازگی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در اظهاراتی بی سابقه از آنچه مداخله در حوزه اجرا خواند انتقاد کرد و خطاب به کسانی که فراتر از حیطه قانونی خود، در زمینه اجرا نیز دخالت می کنند، گفت اگر می خواهید رییس جمهوری شوید از مردم رأی بگیرید؛ با دخالت های خود به زندگی مردم آسیب نزنید.

درباره علت بیان این دغدغه از سوی جهانگیری، که دغدغه ای مربوط به این دولت و آن دولت نیست، با لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهوری گفتگو کرده ایم.

او معتقد است که مجلس شورای اسلامی در بسیاری از طرح های خود، به صورت مصداقی در حوزه اجرا ورود کرده و این امر خلاف قانون اساسی است.

گفتگو با جنیدی را که در حاشیه نشست هیأت دولت انجام شد، می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مهم روحانی به رهبر انقلاب درباره FATF

پیشنهاد مهم روحانی به رهبر انقلاب درباره FATF