مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-11بين الملل

یونهاپ: کره شمالی ساخت زیردریایی 3000 تنی را تکمیل کرده است


به گفته مقامات اطلاعاتی کره جنوبی و آمریکا، پیونگ یانگ ساخت زیردریایی 3000 تنی خود را به پایان رسانده و منتظر زمان مناسب برای رونمایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گفته برخی منابع، مقامات اطلاعاتی کره جنوبی و آمریکا ادعا می کنند کره شمالی برای رونمایی از یک زیردریایی 3000 تنی جدید آمادگی دارد و فقط منتظر زمان مناسب برای این کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این ارزیابی بعد از آن بیان شده که یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرد پیونگ یانگ یک شناور تست موشکی با قابلیت فرو رفتن در آب را در سایت تست موشکی خود جابه جا کرده که احتمالاً نشانه تست آتی یک موشک بالستیک قابل پرتاب از زیردریایی (SLBM) است.

این منابع گفتند: مقامات اطلاعاتی هر دو کشور کره جنوبی و آمریکا ارزیابی کرده اند که کره شمالی ساخت زیردریایی 3000 هزار تنی را که در ژوییه سال 2019 از آن رونمایی کرد، به پایان رسانده است.

طبق برآورد مقامات،  کره شمالی در حال بررسی زمانبندی مناسب رونمایی از زیردریایی برای یک تاثیر استراتژیک از جمله به حداکثر رساندن فشار علیه آمریکاست.

منابع مذکور افزودند کره شمالی امکان دارد از این زیردریایی در یک مراسم پرتاب رونمایی کند و در واقع رونمایی از یک موشک بالستیک قابل پرتاب از زیردریایی مثل Pukguksong-3 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونهاپ: کره شمالی ساخت زیردریایی 3000 تنی را تکمیل کرده است

یونهاپ: کره شمالی ساخت زیردریایی 3000 تنی را تکمیل کرده است