مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-11سياسي

استفاده دختران بسیجی دانشگاه سوره از هنر عکاسی برای محرومیت زدایی


دختران دانشجو و بسیجی دانشگاه سوره به مناسبت هفته هنر انقلابی اسلامی، در تور عکاسی با موضوع محرومیت های شهر تهران شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در حالی که فقر، اعتیاد و مشکلات ناشی از فشارهای اقتصادی به یکی از مهم ترین و در اولویت ترین معضلات حومه شهر تهران تبدیل شده، دانشجویان خواهر دانشگاه سوره در آستانه سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلابی اسلامی، در یک تور عکاسی با موضوع محرومیت های شهر تهران شرکت کردند.

* روز اول؛ محله شهید هرندی این دانشجویان در این برنامه به همراه استاد راهنمای خود در محله هرندی حاضر شدند و اقدام به عکاسی از محرومیت های موجود در این منطقه کردند.

    گفتنی است عکس های برگزیده که توسط دانشجویان در این تور گرفته شده قرار است پس از بررسی اساتید در نگارخانه دانشگاه سوره به نمایش گذاشته شود.

    دانشجویان بسیجی سعی دارند با دعوت از مسئولان و متولیان امر بریا بازدید از نمایشگاه، برای ایجاد توجه و تمرکز بیشتر جهت رفع محرومیت های موجود در مناطق محروم تلاش کنند.

* روز دوم؛ کوره های آجرپزی شمس آباد و منطقه کپر نشین احمد آباد مستوفی دانشجویان در دومین روز از تور عکاسی دانشگاه سوره به کوره های آجرپزی شمس آباد و منطقه کپر نشین احمد آباد مستوفی سر زده و اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده دختران بسیجی دانشگاه سوره از هنر عکاسی برای محرومیت زدایی

استفاده دختران بسیجی دانشگاه سوره از هنر عکاسی برای محرومیت زدایی