مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-11بين الملل

نهمین سالگرد رهبری کیم جونگ اون در کره شمالی


کره شمالی امروز (یکشنبه) در بحبوحه مشکلات اقتصادی، پاندمی کرونا و تحریم های شدید نهمین سالگرد رهبری کیم جونگ اون بر کشور و حزب حاکم را برگزار و به مردم تاکید کرد تا به وی وفادار بمانند.

- کره شمالی امروز (یکشنبه) در بحبوحه مشکلات اقتصادی، پاندمی کرونا و تحریم های شدید نهمین سالگرد رهبری کیم جونگ اون بر کشور و حزب حاکم را برگزار و به مردم تاکید کرد تا به وی وفادار بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، برگزاری این مراسم به دلیل پاندمی کرونا با رویدادهای بزرگی همراه نبود و پیونگ یانگ همیشه فقط پنجمین یا دهمین سالگرد را با مراسم بزرگ برگزار می کند.

رودونگ سینمون، روزنامه رسمی حزب حاکم کارگران کره شمالی نوشت: ما نهمین سالگرد انتخاب کیم جونگ اون را به عنوان رهبری حزب و ملت خود جشن می گیریم.

این روزنامه همچنین تاکید کرد که کیم جونگ اون منافع ملت را به عنوان مهمترین وظیفه در تحقق سیاست گذاری هایش در اولویت قرار داده است.

این روزنامه همچنین در مقاله ای جداگانه تلاش های کیم جونگ اون را در کنترل ویروس کرونا و احیای کشور از سیلاب سال گذشته میلادی مورد ستایش قرار داد.

کیم جونگ اون در 11 آوریل سال 2012 به عنوان دبیر اول حزب حاکم کارگران کره شمالی و پس از مرگ پدرش در دسامبر 2011 به دلیل سکته قلبی، معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین سالگرد رهبری کیم جونگ اون در کره شمالی

نهمین سالگرد رهبری کیم جونگ اون در کره شمالی