مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-11ورزشي

بازدید معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور از آکادمی ملی المپیک


رییس کمیته ملی المپیک به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هادی جعفر نژاد رییس امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور از امکانات آکادمی ملی المپیک و تیم های اردونشین در این مجموعه بازدید کردند.

- جی پلاس ، در ابتدای این بازدید که با توضیحات قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک همراه بود، حمید پوراصغری و هادی جعفرنژاد معاونین دکتر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه ضمن بازدید از مراکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و همچنین مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با امکانات و نحوه ارائه خدمات این مجموعه به تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی آشنا شدند.

بازدید از اردوهای تمرینی تیم های ملی بوکس، تیم ملی والیبال نوجوانان و تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک که اعضای این تیم ها خود را برای حضور در رویدادهای آسیایی، جهانی و المپیک آماده می کنند از دیگر اتفاقات این بازدید بود.

صحبت در خصوص حقوق ورزشکاران، شرایط و امکانات اردوها نظیر هتل، سالن تمرین و بدنسازی و رویدادهای مهم پیش روی تیم های مذکور از مهمترین موضوعاتی بود که در این بازدید توسط مربیان تیم ها به آن پرداخته شد و آقایان پوراصغری و جعفرنژاد ضمن قول مساعد برای رفع موانع و کمبودهای اردو، برای ورزشکاران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور از آکادمی ملی المپیک

بازدید معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور از آکادمی ملی المپیک