مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-11اقتصادي

بسته های تشویقی ساخت و ساز به شورای شهر ارائه شود


ضروری است شهرداری اصفهان هر چه زودتر بسته های تشویقی ساخت و ساز را به شورای شهر ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان اصفهان ابراز داشت: با توجه به افزایش بیماران، بیمارستان ها نیاز به تجهیزات بیشتری دارد و از این رو باید مسئولان مربوط در تأمین این تجهیزات، به ویژه تأمین دستگاه اکسیژن توجه داشته باشند.

وی به لزوم تدوین و ارسال بسته تشویقی ساخت و ساز به شورای شهر افزود: پس از تصویب بسته های تشویقی، شهرداری های مناطق از دریافت مبالغی تحت عنوان خودیاری فاصله گرفته و اجازه تنفس فعالیت به شهروندان به ویژه سرمایه گذاران را بدهند.

لزوم بررسی پرونده تعاونی های شهرداری اصفهان نصراصفهانی در ادامه با بیان اینکه تعداد معدودی از پرونده ها در شهرداری مناطق مختلف وجود دارد که با وجود تعداد کم، افراد زیادی را درگیر کرده است، ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع تر این مشکلات به ویژه در تعاونی های شهرداری رفع شود.

وی در ادامه به لغو شدن طرح هر یکشنبه، یک افتتاح اشاره کرد و افزود: این امر بهره برداری از پروژه هایی همچون مجموعه پل های سردار شهید سلیمانی، ورزشگاه رستم، میدان شهدای هسته ای و خیابان ارغوانیه، فرهنگسرای دکتر محمدجواد شریعت، طرح بازآفرینی چهارباغ عباسی و میدان امام حسین (ع)، ورزشگاه آیدین ملکیان، خیابان آیت الله طاهری، راه اندازی ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های تشویقی ساخت و ساز به شورای شهر ارائه شود

بسته های تشویقی ساخت و ساز به شورای شهر ارائه شود