مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-11اقتصادي

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود


بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: هرگونه کاهش یا افزایش قیمت، بر اساس نرخ تورم بخشی که از بانک مرکزی دریافت می شود مورد تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، اشکان میرمحمدی بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر موضع سازمان بازرسی کل کشور درباره سخنان اخیر رییس شورای رقابت، اظهار کرد: به محض اینکه از طریق رسانه ها و جراید این موضوع منتشر شد امروز از آقای دریافت می شود مورد تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: هر دو گروه خودروساز درباره قیمت قطعات اصلی خودرو اعلام نظر می کنند و سپس از جانب بانک مرکزی موضوع مورد تحقیق قرار می گیرد و بر اساس نرخ تورم بخشی که بانک مرکزی اعلام می کند ضریب لازم افزایشی یا کاهشی متناسب  در دستورالعمل تنظیم قیمت، منتج به تعیین قیمت خودرو خواهد شد و مشخص می شود در دوره زمانی مدنظر هر خودرویی باید افزایش یا کاهش قیمت داشته باشد .

وی گفت: بعضاً می بینیم یکسری از خودرو ها کلاً هیچ گونه تغییری را ندارند و چه بسا کاهشی هم  باشند و در مواردی با بررسی قطعات اصلی برخی خودرو های دیگر چه بسا موضوع منتج به افزایش قیمت بر اساس نرخ تورم بخشی بانک مرکزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود