مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-11اقتصادي

اخطار دژپسند به بانک ها/ جریمه مالیاتی برای متخلفان سود بانکی


از آنجا که همواره بانک ها از سودهای بانکی تمکین نمی کنند، در این زمینه وزیر امور اقتصادی و دارایی جریمه مالیاتی برای بانک های متخلف در نظر گرفته است.

- از آنجا که همواره بانک ها از سودهای بانکی تمکین نمی کنند، در این زمینه وزیر امور اقتصادی و دارایی جریمه مالیاتی برای بانک های متخلف در نظر گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همواره بانک ها به تخلف در سود متهم می شوند به این صورت که آن ها معمولا مصوبات شورای پول و اعتبار درباره سود سپرده ها و تسهیلات را دور می زدند و سودهای بالاتر از نرخ های مصوب دریافت می کنند.

در طول سال های گذشته سعی شده است تا با این تخلف بانک ها برخورد شود اما متاسفانه تاکنون کارساز نبوده است.

در این راستا، وزیر امور اقتصادی و دارایی به 12 مدیر عامل بانک زیر مجموعه خود اعلام کرده است: با توجه به لزوم حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال و پیرو تاکیدات قبلی، بانک ها موظف به رعایت دقیق نرخ های سود سپرده و تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار هستند.

دژپسند به بانک ها اخطار داده است که نرخ های بالاتر از نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار جز هزینه های قابل قبول مالیاتی محسوب نمی شوند و سازمان امور مالیاتی را مطابق گزارش سازمان حسابرسی موظف به انجام اقدام مورد نظر دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار دژپسند به بانک ها/ جریمه مالیاتی برای متخلفان سود بانکی

اخطار دژپسند به بانک ها/ جریمه مالیاتی برای متخلفان سود بانکی