مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-11پزشكي

بستری های کرونایی یزد از مرز 450 نفر گذشت


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: در شبانه روز گذشته بیش از 100 بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: در شبانه روز گذشته بیش از 100 بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

دکتر ابراهیم سلمانی گفت: امروز یکشنبه 22 فروردین ماه بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد با افزایش 32 نفری به 451 تن رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، 62 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند.

وی با اشاره به سیر افزایشی کرونا در استان افزود: در شبانه روز گذشته، 129 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان پذیرش شدند.

به گفته ی وی، طی سه هفته گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی افزون بر سه هزار و 820 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند و در همین مدت نیز متاسفانه 32 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

سلمانی اظهار کرد: رفت و آمدهای مکرر، تماس های اجتماعی، دورهمی ها، سفرهای نوروزی و شرکت در مراسم های مختلف باعث پدیدار شدن موج چهارم کرونا بعد از تعطیلات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونایی یزد از مرز 450 نفر گذشت

بستری های کرونایی یزد از مرز 450 نفر گذشت