مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-11بين الملل

تداوم اختلافات میان حزب حریری و باسیل بر سر تشکیل دولت جدید لبنان


دو جریان المستقبل و جریان آزاد ملی لبنان با طرح اتهاماتی، طرف مقابل را مسئول بحران تشکیل نشدن دولت جدید کشورشان خواندند.

- دو جریان "المستقبل" و "جریان آزاد ملی" لبنان با طرح اتهاماتی، طرف مقابل را مسئول بحران تشکیل نشدن دولت جدید کشورشان خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از البلد، به دنبال تشدید بحران تشکیل دولت جدید لبنان، اختلافات میان جریان آزاد ملی به ریاست جبران باسیل و جریان المستقبل به ریاست سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان نیز تشدید شده است.

در همین حال، هیات سیاسی جریان آزاد ملی با صدور بیانیه ای پس از نشست دوره ای خود تأکید کرد: شکی وجود ندارد که سعد حریری برای تأخیر در تشکیل دولت تلاش می کند.

این جریان در ادامه سعد حریری را به تلاش برای دستیابی به نصف بعلاوه یک اعضای دولت متهم کرد.

در مقابل، جریان المستقبل نیز در بیانیه ای در پاسخ به این اتهام زنی تأکید کرد: از بیانیه جریان آزاد ملی اینگونه برمی آید که رهبری این جریان در بدترین مراحل خود از سردرگمی و انکار سیاسی قرار دارد.

در این بیانیه آمده است: از جمله نشانه های جدید انکار در میان رهبران این جریان، گفته آنها است که نخست وزیر مکلف مسئول شکست ابتکارعمل فرانسه است و این اظهارات بر خلاف همه اظهارات، گزارش ها و مواضع صادر شده توسط پاریس و بیروت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اختلافات میان حزب حریری و باسیل بر سر تشکیل دولت جدید لبنان

تداوم اختلافات میان حزب حریری و باسیل بر سر تشکیل دولت جدید لبنان