مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-11اقتصادي

فاضلاب شهر بندرعباس و ورودی به خورها جمع آوری و تصفیه می شود


به زودی؛ کل فاضلاب شهر بندرعباس و ورودی به خورها جمع آوری و با انتقال به نقطه ای بیرون از شهر، تصفیه می شود.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: به زودی؛ کل فاضلاب شهر بندرعباس و ورودی به خورها جمع آوری و با انتقال به نقطه ای بیرون از شهر، تصفیه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: پس از جلسات متعدد و مکرر در خصوص ساماندهی فاضلاب بندرعباس تدبیر شد با توجه به هزینه بالای این پروژه، صنایع در راستای اجرای مسوولیت اجتماعی خود در ساماندهی فاضلاب بندرعباس مشارکت کنند.

استاندار هرمزگان از اجرای طرح تصفیه و انتقال پساب فاضلاب بندرعباس جهت استفاده در صنایع توسط شرکت زیرساخت متشکل از هفت بنگاه بزرگ اقتصادی غرب بندرعباس، خبر داد.

همتی عنوان کرد: مدت زمان زیادی با سرمایه گذار قبلی پیگیر اجرای طرح تصفیه، انتقال و استفاده از پساب بندرعباس بودیم اما به دلیل کندی کار و اینکه سرمایه گذار نتوانست کاری از پیش ببرد، با کمک ویژه دستگاه قضایی استان، اجرای این پروژه به شرکت زیرساخت با سهامداری هفت بنگاه اقتصادی بزرگ غرب بندرعباس واگذار شد وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی غرب بندرعباس در این راستا پای کار آمدند و هفت مجموعه بزرگ از آنها شرکت زیرساخت را تشکیل دادند که این شرکت کار بزرگ جمع آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب شهر بندرعباس و ورودی به خورها جمع آوری و تصفیه می شود

فاضلاب شهر بندرعباس و ورودی به خورها جمع آوری و تصفیه می شود