مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-11اقتصادي

آمادگی همدان برای دائر کردن نقاهتگاه و مراکز درمانی جدید


دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفت: آمادگی لازم برای دائر کردن نقاهتگاه بیماران کرونایی و مراکز درمانی جدید در مکان های پیش بینی شده را داریم.

- ایسنا/همدان دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفت: آمادگی لازم برای دائر کردن نقاهتگاه بیماران کرونایی و مراکز درمانی جدید در مکان های پیش بینی شده را داریم.

مهرداد نادری فر در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: به همین منظور برای استفاده از بیمارستان ارتش درخواست کرده ایم و پیش بینی های لازم برای پر شدن ظرفیت تخت های بیمارستان انجام شده همچنین اگرچه در حال حاضر ظرفیت بیمارستان ها رو به افزایش است اما فعلاً به مرحله پر شدن کامل نرسیده است.

وی درباره وضعیت فعالیت ادارات استان در شرایط قرمز کرونایی بیان کرد: ادارات با یک سوم ظرفیت و دستگاه های خدمات رسان با 50 درصد ظرفیت مشغول به فعالیت هستند و این قضیه به آنها ابلاغ شده است .

نادری فر با اشاره به اینکه محدودیت های کرونایی در استان همدان دو هفته پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا در استان رو به افزایش است و بار مراجعات به بیمارستان ها لحظه به لحظه بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: از مردم درخواست می کنیم بیش از پیش از خود مراقبت کنند و برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند و در صورت مشاهده هر گونه علائمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همدان برای دائر کردن نقاهتگاه و مراکز درمانی جدید

آمادگی همدان برای دائر کردن نقاهتگاه و مراکز درمانی جدید