مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-11اقتصادي

نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی ها


مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی های استان گفت: در این رابطه 287 مورد بازرسی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته، با تلاش کارشناسان اداره کل و با استفاده از ظرفیت شرکت های بازرسی همکار استان، 876 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و تأسیسات گاز پرکنی استان انجام شد.

وی افزود: در این مدت هزار و 97 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی استان انجام شد و به آزمایشگاه های اداره کل و آزمایشگاه های همکار برای آزمون مطابق با استانداردهای ملی مربوطه، ارسال شد.

مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: علاوه بر نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری در مراکز تولیدی، در راستای کنترل فرآورده های توزیع شده در سطح عرضه و سالم سازی بازار مصرف، در سال گذشته چهار هزار و 33 مورد بازرسی و 206 نمونه برداری از مراکز عرضه سطح استان توسط کارشناسان اداره کل و شرکت های بازرسی همکار انجام شد.

قنبریان اظهار داشت: در راستای نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی ها و زمین های بازی، با استفاده از توان شرکت های بازرسی و هم چنین در بازدیدهای دوره ای کارشناس اداره کل و نمایندگان شهرداری ها، 287 مورد بازرسی از وسایل بازی در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی ها

نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی ها