مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-11اقتصادي

محدودیت ضمانتنامه بانکی در گمرک بوشهر رفع شد/ تسهیل در ترخیص کالا


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی و خطوط تولیدی گفت: محدودیت سقف پذیرش مبلغ ضمانتنامه بانکی در گمرک بوشهر رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز قره بیگی صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های گمرکات استان بوشهر حمایت از بخش تولید است و در این راستا برنامه های مهمی داریم.

وی با تقدیر از حمایت و تعامل اداره کل بازرسی استان با گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع تولید و واحدهای تولیدی استان شاهد همکاری و همراهی خوبی بین دو مجموعه هستیم.

مدیرکل گمرک بوشهر از تلاش ویژه برای تسهیل در روند ترخیص کالاهای اساسی و خطوط تولیدی خبر داد و بیان کرد: گمرک در راستای حمایت از تولید و شرکت های تولیدی به ارائه تسهیلات 18 گانه جهت حمایت از فعالان اقتصادی اقدام کرده است.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تسهیل و تسریع در ترخیص کالاها و جبران کمبود نقدینگی بخش تولید، افزود: محدودیت سقف پذیرش مبلغ ضمانت نامه بانکی در گمرک بوشهر رفع شد قره بیگی اضافه کرد: کاهش سقف قابل پذیرش مبلغ ضمانت نامه های بانکی در سال جاری حسب درخواست فعالان اقتصادی و بر اساس پیشنهاد ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر و باپذیرش گمرک ایران عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ضمانتنامه بانکی در گمرک بوشهر رفع شد/ تسهیل در ترخیص کالا

محدودیت ضمانتنامه بانکی در گمرک بوشهر رفع شد/ تسهیل در ترخیص کالا