مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-11بين الملل

زندان های اسراییل صحنه شکنجه اسرا شده است


زندان های اسراییل به صحنه شکنجه و ستم تبدیل شده اند، مساله ای که بر ذهن و روحیه اسرا از جمله اسیری که پنج شنبه گذشته آزاد شد، - یک مسؤول فلسطینی اظهار کرد: زندان های اسراییل به صحنه شکنجه و ستم تبدیل شده اند، مساله ای که بر ذهن و روحیه اسرا از جمله اسیری که پنج شنبه گذشته آزاد شد، سایه می افکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منقذ ابو عطوان، مدیر دفتر امور اسرا وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین در استان بیت لحم به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: در صحنه شکنجه، ستم و رنجی که مسؤولان رژیم اشغالگر در زندان های خود اجرا می کنند، اسرای فلسطینی همراه با جسم و روح و ذهن و فکرشان قربانی هستند.

رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه منصور الشحاتیت، اسیر 35 ساله فلسطینی از شهرک دورا واقع در غرب الخلیل را پس از 17 سال اسارت آزاد کرد.

پس از آزادی الشحاتیت نشانه های ضعف و لاغری و فراموشی در او دیده شد به شکلی که این اسیر فلسطینی قادر به شناسایی خانواده خود نبود و همین مساله یک کمپین بزرگ برای همبستگی با او ایجاد کرد.

ابو عطوان در این رابطه اظهار کرد: الشحاتیت در حال حاضر از ناتوایی ذهنی و روحی ناشی از انزواهای طولانی مدت که نه فقط جسم او بلکه روح و روانش را احاطه کرده، رنج می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان های اسراییل صحنه شکنجه اسرا شده است

زندان های اسراییل صحنه شکنجه اسرا شده است