مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-11ورزشي

زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان مشخص نیست


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان مشخص نیست.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به علت مخالفت ستاد کرونا ی استان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان لغو شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه قرار بود مجمع با رعایت پروتکل های بهداشتی و با یک سوم ظرفیت برگزار شود، تصریح کرد: با این وجود ستاد کرونا چنین شرایطی را هم قبول نکرد و حتی پیشنهاد ما این بود که مجمع در فضای روباز مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود، اما این موضوع هم مورد قبول قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه با وضعیت قرمز کرونایی زنجان فعلا زمان جدید برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مشخص نیست، گفت: در وضعیت زرد کرونایی مجاز به برگزاری مجمع خواهیم بود که آنهم زمان بر است.

خلیلی با اشاره به اینکه به تعویق برگزاری مجمع انتخاباتی ضربه به فوتبال زنجان است، اضافه کرد: در حال حاضر بحث مدارس فوتبال و همچنین برگزاری مسابقات بلاتکلیف باقیمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قرار بود، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان امروز ساعت 10 صبح با حضور شهاب عزیزی خادم برگزار شود که به علت وضعیت کرونایی زنجان لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان مشخص نیست

زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان مشخص نیست