مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-11ورزشي

سومی بانوان دونده اصفهان در کشور/ رکورد شکنی بانوی اصفهانی در پرش طول


تیم دو و میدانی بانوان استان اصفهان مقام سوم رقابت های جام امام رضا (ع) را از آن خود کرد و بانوی اصفهانی در ماده پرش طول موفق شد رکورد این ماده را در کشور بهبود ببخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فاطمه بهرامی از کسب مقام سوم رقابت های جام امام رضا (ع) در مشهد خبر داد و گفت: تیم بانوان استان اصفهان در این رقابت ها که رقابت های آغاز فصل نیز محسوب می شود، با تعداد 8 ورزشکار حضور یافت و با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز موفق به کسب سکوی سوم کشور در بخش تیمی شد.

نایب رییس بانوان هیأت دو و میدانی استان اصفهان ادامه داد: همچنین ریحانه مبینی از اصفهان در ماده پرش طول موفق شد رکورد ملی این ماده را که قبلا با رکورد 6.

17 متر در دستان خودش بود با ثبت حد نصاب 6.

26 متر، 9 سانتی متر بهبود ببخشد.

وی با اشاره به این که این رقابت ها با حضور بیش از 170 ورزشکار در قالب 32 تیم در شهر مشهد برگزار شد، گفت: این مسابقات از کیفیت بسیار را به دلیل حضور در اردوی آمادگی کشور صربستان در اختیار نداشت و در صورت حضور سریع ترین بانوی ایران در تیم اصفهان بدون شک جایگاه بهتری را کسب خواهیم کرد و با توجه به این که مسابقات قهرمانی کشور بانوان خرداد امسال برگزار خواهد شد هدف ما کسب عنوان قهرمانی در بخش بانوان کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومی بانوان دونده اصفهان در کشور/ رکورد شکنی بانوی اصفهانی در پرش طول

سومی بانوان دونده اصفهان در کشور/ رکورد شکنی بانوی اصفهانی در پرش طول