مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-11اقتصادي

دستگاه های دولتی از زمین های خود دل می کنند!؟


بر اساس طرح جهش تولید و تامین مسکن، زمین های در اختیار دستگاه های اجرایی که بلااستفاده رها شده باید به پروژه های مسکن اختصاص یابد؛ بدین صورت که براساس تشخیص وزارت راه و شهرسازی باید دستگاه ها طی مدت مشخصی زمین را در اختیار این وزارتخانه قرار دهند و در .

- بر اساس طرح جهش تولید و تامین مسکن، زمین های در اختیار دستگاه های اجرایی که بلااستفاده رها شده باید به پروژه های مسکن اختصاص یابد؛ بدین صورت که براساس تشخیص وزارت راه و شهرسازی باید دستگاه ها طی مدت مشخصی زمین را در اختیار این وزارتخانه قرار دهند و در غیر این صورت سازمان ثبت املاک باید ظرف دو ماه آن را با هدف ساخت مسکن به نام وزارت راه و شهرسازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال هاست که دستگاه های دولتی، بنیادها و نهادهای انقلابی مکلف هستند اراضی در اختیار خود را برای اجرای پروژه های بازآفرینی اختصاص دهند اما به نظر می رسد هیچ دستگاهی این مساله را جدی نگرفته است؛ به طوری که عباس آخوندی ـ وزیر سابق راه و شهرسازی ـ در جلسه تودیع خود در 19 آبان ماه سال 1397 گفت: در حال حاضر ایده ارائه زمین دولتی برای بازآفرینی شهری ارائه شد که مایلم به شما بگویم تا کنون کل زمین دولتی که برای این منظور اختصاص یافته 36 متر مربع بوده است ! مردادماه سال 1398 نیز کاوه حاجی علی اکبری ـ مدیرعامل سازمان نوسازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی از زمین های خود دل می کنند!؟

دستگاه های دولتی از زمین های خود دل می کنند!؟