مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-11بين الملل

نیویورک تایمز: فشار حداکثری ترامپ شکست خورده است


روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اینکه سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است، تاکید کرد که دولت بایدن باید به توافق هسته ای با ایران بازگردد.

- روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اینکه سیاست "فشار حداکثری" علیه ایران شکست خورده است، تاکید کرد که دولت بایدن باید به توافق هسته ای با ایران بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای سردبیری روزنامه نیویورک تایمز در یادداشتی درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به بررسی رویکرد آمریکا درقبال این توافق پرداخت و تاکید کرد که اکنون تنها یک مهلت زمانی کوتاه برای بازگشت ایران و ایالات متحده به شروط برجام وجود دارد.

نیویورک تایمز با اشاره به خروج یک جانبه دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا از توافق هسته ای 2015 و اعمال تحریم های سختگیرانه تر علیه ایران نوشت: اما قمار رییس جمهور ترامپ شکست خورد.

تحریم های جدید فشار بیشتری بر ایران وارد کرده اما در عین حال، دولت این کشور را متقاعد کرده است که برخی فعالیت های هسته ای خود را که به واسطه برجام متوقف کرده بود، از سربگیرد.

کشورهای دیگر همچون چین نیز که به همراه اروپایی ها و آمریکا برای حصول توافق هسته ای با ایران تلاش کرده بودند از یک جانبه گرایی واشنگتن خسته شدند و تعامل تجاری با ایران را از سر گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: فشار حداکثری ترامپ شکست خورده است

نیویورک تایمز: فشار حداکثری ترامپ شکست خورده است