مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-11سياسي

سهمیه بندی ناعادلانه کنکور شهرستانی با 70 درصد جمعیت روستایی


رییس شورای اسلامی شهرستان تفت با انتقاد از بی عدالتی در سهمیه بندی کنکور برای دانش آموزان تفتی، سهمیه یکسان تفت و دانش آموزان مرکز استان را بی عدالتی و دور از موازین جمهوری اسلامی دانست.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهرستان تفت با انتقاد از بی عدالتی در سهمیه بندی کنکور برای دانش آموزان تفتی، سهمیه یکسان تفت و دانش آموزان مرکز استان را بی عدالتی و دور از موازین جمهوری اسلامی دانست.

محمدحسین بهارستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به این که سهمیه بندی دانش آموزان شهرستان تفت در کنکور سراسری براساس عدالت نیست و باید رفع تبعیض شود، اظهار کرد: شهرستان تفت از توابع استان یزد دارای سه شهر و حدود 300 پارچه روستا و آبادی است که حدود 70 درصد جمعیت این شهرستان را جمعیت روستایی با برخورداری از کمترین امکانات آموزشی تشکیل می دهد.

وی با بیان این که در برخی از روستاهای شهرستان تفت کمترین و حداقل امکانات آموزشی نیز وجود ندارد، گفت: مسئله غیرطبیعی در این زمینه مربوط به یکسان بودن سهمیه این دانش آموزان روستایی با دانش آموزان مرکز استان است به طوری که دانش آموزان تفتی در سهمیه منطقه بندی رتبه دوم را به خود اختصاص داده‎اند.

رییس شورای اسلامی این شهرستان با گلایه از این بی عدالتی به مسیر تردد دانش آموزان تفت تا مرکز استان اشاره کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بندی ناعادلانه کنکور شهرستانی با 70 درصد جمعیت روستایی

سهمیه بندی ناعادلانه کنکور شهرستانی با 70 درصد جمعیت روستایی