مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-11اقتصادي

هزینه بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک نمی صرفد


در حالی که بسیاری از کارشناسان، ایجاد مشاغل خرد و خانگی را یکی از راههای رونق اقتصادی و گسترش اشتغال پایدار می دانند و آن را بستری مناسب برای اشتغالزایی و درآمدزایی خانواده ها به شمار می آورند، - وجود برخی چالشها و مشکلات نظیر، عدم حمایتهای مالی، بیمه، بازاریابی و فروش باعث شده تا بسیاری از فعالان و صاحبان مشاغل خرد و خانگی نتوانند آنطور که باید در این عرصه به فعالیت بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون ساماندهی مشاغل خانگی در سال 1389 به تصویب رسید و جهت اجرا به وزارت کار ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر 12ماده و 6 تبصره است که به موجب آن وزارت کار موظف شده با هماهنگی سایر دستگاههای مسئول، آموزشهای مهارتی و فنی مورد نیاز کسب و کارهای خانگی را به تناسب بازار کار تعیین کند و به تصویب ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برساند؛ همچنین کلیه شهرداری ها موظفند به تناسب تعداد و تنوع کسب و کار خانگی، مکانهای مناسبی همچون بازارها و بازارچه های محلی موقت را جهت عرضه و فروش محصولات خانگی به شکل دوره ای در روزهای مشخصی از هفته تامین کنند.

منظور از کسب وکارهای خانگی آن دسته فعالیتهایی است که توسط عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی و در قالب یک طرح کسب و کار، بدون مزاحمت یا اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می گیرد و منجر به تولید خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک نمی صرفد

هزینه بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک نمی صرفد