مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-11اقتصادي

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بازرسی کل کشور، اشکان میرمحمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور درباره سخنان اخیر رییس شورای رقابت چه موضعی دارد؟ افزود: - بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: به دلیل انعکاس سخنان چهارشنبه گذشته آقای شیوا رییس شورای رقابت در برخی رسانه ها و جراید، امروز (شنبه) ایشان برای توضیح به سازمان بازرسی کل کشور دعوت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بازرسی کل کشور، اشکان میرمحمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور درباره سخنان اخیر رییس شورای رقابت چه موضعی دارد؟ افزود: به محض اینکه از طریق رسانه ها و جراید این موضوع منتشر شد امروز از آقای شیوا دعوت کردیم تا در سازمان حضور پیدا کنند و این موضوع از ایشان مطالبه و پیگیری شد.

بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: اظهارات آقای شیوا حاکی از این بود که مواردی که در برخی رسانه ها منعکس شده به این شکل نبوده و ایشان چنین اظهارنظری را به این نحو نداشته اند و ازآنجایی که شورای رقابت، مسئولیت تنظیم دستورالعمل قیمت خودرو در بازار را عهده دار است، اقدامی که در رسانه ها از قول ایشان انجام شد انعکاس خوبی در سطح بازار و افکار عمومی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود

قیمت خودرو بر اساس نرخ تورم بخشی قطعات اصلی تعیین می شود