مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:062021-04-11بين الملل

گفتگوی بوگدانف با نماینده سازان ملل درباره نقشه راه لیبی


فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به شمال آفریقا در دیدار با رییس هیات سازمان ملل برای حمایت از لیبی نقشه راه سازش در لیبی را بررسی کرد.

- فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به شمال آفریقا در دیدار با رییس هیات سازمان ملل برای حمایت از لیبی نقشه راه سازش در لیبی را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، طبق بیانیه وزارت خارجه روسیه، مذاکرات میان میخاییل بوگدانف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزیر خارجه این کشور با یان کوبیس، رییس هیات سازمان ملل در لیبی بر مسایل مربوط به اقدام دولت انتقالی جدید لیبی در اجرای نقشه راه ویژه سازش که در کنفرانس گفتگوی سیاسی لیبی در نوامبر 2020 اتخاذ شد، متمرکز بود.

طبق این بیانیه، دو طرف در دیدار خود بر اهمیت استمرار هماهنگی میان اقدامات بین المللی در کنار نقش محوری سازمان ملل در بازگرداندن شرایط لیبی به حالت عادی در سریع ترین زمان ممکن و بر اساس احترام به وحدت و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی آن تاکید کردند.

بر اساس بیانیه یاد شده، مسکو بار دیگر بر پایبندی خود به حل مشکلاتی که لیبی با آنها مواجه است از طریق گفتگویی جامع با حضور تمامی گروه های سیاسی اصلی در این کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی بوگدانف با نماینده سازان ملل درباره نقشه راه لیبی

گفتگوی بوگدانف با نماینده سازان ملل درباره نقشه راه لیبی