مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:062021-04-11بين الملل

تعهد ترامپ به کمک برای پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات 2022


دونالد ترامپ در اظهاراتی در یک مراسم با حضور حامیان مالی کمیته ملی حزب جمهوریخواه متعهد شد به جمهوریخواهان در کسب کرسی های کنگره در انتخابات سال 2022 کمک کند اما دو چهره ارشد این حزب یعنی میچ مک کانل، - رهبر اقلیت سنا و مایک پنس، معاونش در زمان ریاست جمهوری را مورد حمله قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در یک ضیافت شامل در محل ملک تفرجگاهی اش موسوم به باشگاه مارالاگو برای حامیان مالی کمیته ملی جمهوریخواهان در پالم بیچ فلوریدا مجددا به طرح ناراحتی اش از ناتوانی در چسبیدن به کاخ سفید به رغم شکست در انتخابات سوم نوامبر گذشته به جو بایدن پرداخت.

مک کانل به خاطر گفتن این حقیقت واضح در دوره پس از انتخابات 2020 که جو بایدن در کسب ریاست جمهوری پیروز شده، با ترامپ اختلاف پیدا کرد و هر دوی آنها با یکدیگر اختلاف دارند.

به گفته یکی از شرکت کنندگان این مراسم، ترامپ با جدا شدن از متن از پیش آماده شده سخنرانی اش این سناتور را حرامزاده خوانده است.

همچنین ترامپ قبل از ترک ریاست جمهوری از مایک پنس به خاطر عدم مداخله با هدف متوقف ساختن روند تایید شمارش آرای انتخابات از سوی کنگره انتقاد کرده بود، در حالی که این معاون رییس جمهور سابق چنین اختیاری نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد ترامپ به کمک برای پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات 2022

تعهد ترامپ به کمک برای پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات 2022