مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:572021-04-11اقتصادي

146واحد صنفی عرضه فرآورده های خام دامی در آذربایجان غربی پلمب شد


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از پلمب 146 واحد صنفی عرضه فرآوره های خام دامی در استان طی سال گذشته خبر داد.

- امید خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در نظارت و بازرسی های بهداشتی از مراکز عرضه، توزیع و تولید فرآورده های خام دامی در سطح استان 250 فقره پرونده تخلفات بهداشتی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی تشکیل و به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شد، افزود: از این تعداد 181 مورد منجر به صدور رأی قطعی و محکومیت مختلفان شده و تعداد 146 مراکز عرضه فرآورده خام دامی مختلف نیز با دستور مقام قضایی پلمب شده است.

وی ادامه داد: در این مدت با هدف ارتقا بهداشت عمومی جامعه و حفظ سلامت شهروندان همچنین تعداد 112 هزار و 214 مورد بازرسی بهداشتی، از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه محصولات دامی استان و تعداد 1096 مورد نمونه برداری از این فرآورده های خام دامی انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این بازرسی ها مقدار 112 هزار و 259 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی ضبط و معدوم سازی و از چرخه مصرف خارج شده است.

خلیل زاده با اشاره به نظارت و بازرسی در طول ایام تعطیلات نوروزی نیز گفت: در قالب 47 اکیپ نظارتی ستادی و بازرسی عملیاتی استان بر روند توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت داشتند که طی 5 هزار و830


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

146واحد صنفی عرضه فرآورده های خام دامی در آذربایجان غربی پلمب شد

146واحد صنفی عرضه فرآورده های خام دامی در آذربایجان غربی پلمب شد