مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:472021-04-11اقتصادي

ناکارآمدی حمل ونقل بزرگ ترین چالش تُجار در اوراسیا


علیرغم فراهم شدن زمینه برای افزایش توان تجاری و توسعه صادرات در کشور با ریل گذاری ایران در اوراسیا، همچنان مشکلات و چالش هایی به ویژه در بخش حمل ونقل برای تجار به موانعی بزرگ تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اوراسیا، اتحادیه ای است که دو قاره آسیا و اروپا را با یکدیگر متصل می کند، اهمیت این اتحادیه چنان از این رو است که تحقق اهداف آن می تواند جایگاه ایران را در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تقویت کند.

با پیوستن افتخاری ایران به اوراسیا، زمینه برای ایجاد پیوند عمیق تر کشورمان با کشورهای حاشیه کاسپین تقویت شده و تراز مبادلات تجاری ایران در مقایسه با پیش از آن، افزایش یافته است.

از مهم ترین مزیت های پیوستن افتخاری ایران به اوراسیا، معافیت ها مالیاتی است و این مهم انگیزه ای مضاعف برای تجار و صادرکنندگان به شمار می رود.

اما علیرغم فراهم شدن زمینه برای افزایش توان تجاری و توسعه صادرات در کشور با ریل گذاری ایران در اوراسیا، همچنان مشکلات و چالش هایی در مسیر تجار به موانعی بزرگ تبدیل شده است.

مشکلات حمل ونقل در صادرات به اوراسیا عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه، یکی از مشکلات صادرات به اوراسیا را حمل ونقل می داند، روشن علی یکتا می گوید: جمهوری اسلامی ایران از مرزهای شمالی به صورت (حمل دریایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی حمل ونقل بزرگ ترین چالش تُجار در اوراسیا

ناکارآمدی حمل ونقل بزرگ ترین چالش تُجار در اوراسیا