مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:432021-04-11پزشكي

واکسیناسیون در سالن ورزشی محوطه بیمارستان نمازی بدون مشکل انجام می شود


نوبت دهی واکسیناسیون کرونا در سالن ورزشی محوطه بیمارستان نمازی به صورت الکترونیک انجام می شود و هیچ مشکلی به لحاظ تجمع وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روز گذشته انتشار عکسی در فضای مجازی مربوط به تجمع کادر درمان در محوطه بیرونی بیمارستان نمازی جهت تزریق واکسن کووید 19 سبب شد موضوع را از سوی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیگیری کنیم.

سید روح اله حسینی با اشاره به اینکه در محوطه بیرونی بیمارستان نمازی یک سالن ورزشی به محل تزریق واکسن تبدیل شده است، گفت: این سالن ورزشی یکی از بهترین و منظم ترین مراکز تزریق واکسن در سطح کشور بوده و حتی ویدئویی از شرایط مناسب آن نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته به دلیل تاخیر در رسیدن واکسن و همچنین تاخیر برخی از کادر درمان در حضور به موقع در محل واکسیناسیون، تجمعی مقطعی شکل گرفت، توضیح داد: بر این اساس طی زمانی خاص این حجم از مراجعه کننده سبب تجمعی شد که با پیگیری مسوولین مربوطه به سرعت اقدام لازم انجام شد و نوبت دهی به صورت الکترونیک در دستور کار قرار گرفت.

حسینی ضمن اشاره به اینکه واکسیناسیون در این مرکز به صورت منظم و با نوبت دهی از قبل انجام می شود، افزود: جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و این مرکز با شرایط مناسب در حال خدمت رسانی در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در سالن ورزشی محوطه بیمارستان نمازی بدون مشکل انجام می شود

واکسیناسیون در سالن ورزشی محوطه بیمارستان نمازی بدون مشکل انجام می شود