مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-11پزشكي

برنامه های شاخص فرهنگی علوم پزشکی مشهد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود


بیش از 20 برنامه شاخص فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق و گسترش فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمد اسماعیل زاده - مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر افزود: برنامه های این مدیریت در ماه مبارک رمضان در قالب بیش از 20 برنامه شاخص از 25 فروردین ماه تا 22 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شرایط جدید و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، توسط اداره توسعه فعالیت های قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق و گسترش فعالیت های قرآنی در این ماه مبارک برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

اسماعیل زاده درباره جزییات برنامه های مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ماه مبارک رمضان سال 1442 هجری قمری، خاطرنشان کرد: ایجاد گروه مجازی میهمانی خدا با هدف آمادگی جهت ورود به ماه مبارک رمضان، غبار روبی مساجد و نمازخانه های واحدهای دانشگاه در آخرین جمعه ماه شعبان از جمله این برنامه ها است.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فضاسازی محیطی ساختمان های دانشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان، برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شاخص فرهنگی علوم پزشکی مشهد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

برنامه های شاخص فرهنگی علوم پزشکی مشهد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود