مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:062021-04-11پزشكي

پلمپ یک تالار پذیرایی در شهرستان کلات نادری


مدیر شبکه بهداشت ودرمان کلات از پلمپ یک تالار پذیرایی در این شهرستان خبر داد.

- زین العابدین آزاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کلات اظهار کرد: بر اساس اعلام کشوری رنگ وضعیت کرونا یی در کلات از 18 فروردین، وضعیت رنگ کرونا در این شهرستان از زرد  به نارنجی تغیر یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کلات افزود: متاسفانه روزانه یک سوم تست های کرونا در این شهرستان مثبت گزارش می شود و این یک زنگ خطر برای شهرستان به شمار می رود.

  وی با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، احتمال اعلام وضعیت قرمز طی چند روز آینده وجود دارد، یادآور شد: اگر چه طی 45 روز گذشته آمار فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان کلات کم بوده است ولی موارد سرپایی و بستری مثبت یک روند افزایشی به خود گرفته است.

   آزاد با بیان اینکه درحال حاضر چند بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند، ابراز کرد: برابر تصمیم ستاد کرونای شهرستان و ابلاغیه صادر شده از ستاد ملی کرونا فعالیت تمامی تالارها ممنوع است، بنابراین با هماهنگی مقام قضایی کلات یک تالار پذیرایی در شهرستان به دلیل تخلف، پلمپ شد.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان کلات  یادآورشد: متاسفانه میزان استفاده از ماسک در شهرستان به زیر 50 درصد رسیده است که ضرورت دارد مردم  برای قطع زنجیره انتقال این ویروس حداقل از ماسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ یک تالار پذیرایی در شهرستان کلات نادری

پلمپ یک تالار پذیرایی در شهرستان کلات نادری