مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-11پزشكي

روستای «سیمین» همدان خانه بهداشت ندارد


دهیار روستای سیمین شهرستان همدان با بیان اینکه این روستا خانه بهداشت ندارد، گفت: اهالی به علت کوهستانی بودن منطقه با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه هستند و گاهی به خاطر بسته شدن مسیر خطرات جدی سلامت آنها را تهدید می کند.

- ایسنا/همدان دهیار روستای سیمین شهرستان همدان با بیان اینکه این روستا خانه بهداشت ندارد، گفت: اهالی به علت کوهستانی بودن منطقه با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه هستند و گاهی به خاطر بسته شدن مسیر خطرات جدی سلامت آنها را تهدید می کند.

مژگان کهوند در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: از خانه بهداشت روستای اَبَرو هر چهار یا پنج ماه یکبار به روستا مراجعه می شود که در زمستان گذشته حتی یک بار کسی به سیمین نرفته است، از طرفی در مدتی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده مشکلات اهالی بیشتر شده و مجبورند به خانه بهداشت روستای اَبَرو یا همدان مراجعه کنند و اداره بهداشت باید فکر اساسی برای این مشکل بکند.

وی با بیان اینکه اهالی روستا در بحث آب شرب نیز مشکلاتی دارند، افزود: مردم روستا کنتور آب را خریداری و تعویض کنتور کرده اند و دو سال است که اداره آب قرار بوده چشمه ای به چشمه های آب شرب روستا اضافه کند اما متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای «سیمین» همدان خانه بهداشت ندارد

روستای «سیمین» همدان خانه بهداشت ندارد