مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-10اقتصادي

عدم نگرش صحیح به کارآفرینی بزرگترین صدمه را به بخش تولید می زند


رییس کمیسیون خدمات فنی، مهندسی و عمران اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: عدم نگاه صحیح به فعالیت های کارآفرینی و عدم استفاده از نظرات بخش خصوصی واقعی بزرگ ترین صدمه ای است که امروز  به حوزه تولید ما وارد می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون خدمات فنی، مهندسی و عمران اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: عدم نگاه صحیح به فعالیت های کارآفرینی و عدم استفاده از نظرات بخش خصوصی واقعی بزرگ ترین صدمه ای است که امروز  به حوزه تولید ما وارد می شود.

محسن خندان دل در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با لزوم شفافیت در قوانین تولید بیان کرد: آن چیزی که امروز صدمات جبران ناپذیری به بخش تولید در کشور ما وارد می کند؛ در چند بخش قابل بررسی است و اولین بخش این موانع، عدم وجود قوانین شفاف و عدم اجرای قوانین موجود در حوزه تولید است.

وی افزود: ما در سال های گذشته قوانین متعددی در حوزه تولید ایجاد و خلق کردیم، بدون آن که به گذشته آن قوانین بپردازیم و متاسفانه به واسطه فاصله دولت ها از بخش کارآفرینی و خصوصی، علی رغم شعارهایی که همیشه می دهیم، قوانین خلق شده هیچ گاه مبتنی بر واقعیت های موجود در حوزه کارآفرینی و فعالیت های تولیدی و اقتصادی نبوده است.

رییس کمیسیون خدمات فنی، مهندسی و عمران اتاق بازرگانی خراسان رضوی در مورد لزوم توجه به بخش خصوصی برای ارتقا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نگرش صحیح به کارآفرینی بزرگترین صدمه را به بخش تولید می زند

عدم نگرش صحیح به کارآفرینی بزرگترین صدمه را به بخش تولید می زند