مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:552021-04-10سياسي

انتشار «حلقه وصل» با نگاهی به حلقه های اتصال خدمت و محبت


شماره 91 نشریه فرهنگی، تشکیلاتی «حلقه وصل» مساله حیاتی و مهم «حلقه های میانی» را مدنظر قرار داده و به محوریت فعالیت های حلقه های میانی در محله و اقدامات محله محور پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شماره 91 نشریه فرهنگی، تشکیلاتی حلقه وصل مساله حیاتی و مهم حلقه های میانی را مدنظر قرار داده و به محوریت فعالیت های حلقه های میانی در محله و اقدامات محله محور پرداخته است.

حلقه هایِ اتصالِ خدمت و محبت سرمقاله این شماره نشریه به قلم صادق یزدانی مدیرمسئول نشریه، به اهمیت فعالیت محله محوری در اثرسنجی فعالیت های فرهنگی پرداخته است.

یزدانی با اشاره به محدود شدن عرصه فعالیت ها در فضای محله به امکان بررسی میزان اثربخشی عملیات های فرهنگی اشاره کرده است.

همچنین شکل گیری حلقه های میانی در محلات را عاملی برای رفع مسائل و مشکلات محله دانسته و می نویسد: اگر حلقه میانی بتواند سازماندهی دقیق مردمی ایجاد کند و برای رفع آسیب های محله هم تلاش جدی داشته باشد، این امکان برایش فراهم خواهد شد تا به مرحله تصمیم سازی و هدایت مدیران در هر محله و منطقه برسد.

مدیران محلی همواره به دنبال کسانی می گردند که شبکه ای از افراد فعال داشته باشند و بتوانند در بزنگاه های مختلف، نقش آفرینی کنند؛ پس در فرآیند تصمیم سازی نیز آنها را دخالت خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «حلقه وصل» با نگاهی به حلقه های اتصال خدمت و محبت

انتشار «حلقه وصل» با نگاهی به حلقه های اتصال خدمت و محبت