مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-10اجتماعي

راه اندازی نخستین آسانسور پل عابر پیاده در شهر قم


دو دستگاه آسانسور پل عابر پیاده در نخستین روز سال جدید مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهری و ارائه راهکارهای مورد قبول شهروندان، همیشه از دغدغه شهرسازان و شهرداری ها بوده و در این خصوص متناسب با فرهنگ، اقلیم، توانایی ها و ظرفیت ها پروژه های مختلفی ارائه و اجرا می گردد.

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت بالابردن سطح رفاه و آسایش شهروندان در کنار افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهری، اظهار داشت: استفاده از روش های گوناگون یا تغییر پل های ثابت عابر پیاده به پل های مکانیزه در زندگی شهری امروز یک الزام و مورد انتظار شهروندان است.

قاسم طالبی تصریح کرد: ازاین رو متناسب با ظرفیت ها و توانایی های موجود در این خصوص اقدام کرده که می توان به نصب 8 یونیت پله برقی و بهره برداری از 2 دستگاه آسانسور جهت مکانیزه سازی پل های عابر پیاده اشاره کرد.

به گفته وی با توجه به افزایش قیمت تمام شده یونیت های پله برقی و همچنین مشکلات استفاده شهروندان از این سیستم ندارند بهره برداری از سیستم آسانسور در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: با توجه به اینکه اجرای فنی آسانسورهای پل عابر پیاده واقع در بلوار عمار یاسر از چندی پیش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین آسانسور پل عابر پیاده در شهر قم

راه اندازی نخستین آسانسور پل عابر پیاده در شهر قم