مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-10اجتماعي

افزایش اتوبوس ها در قم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از ابلاغ دستورالعمل های جدید و متناسب با وضعیت قرمز خبر داد و گفت: برای کاهش تراکم مسافران در اتوبوس ها سرفاصله اتوبوس ها کاهش پیداکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی نیک با اشاره به ایجاد شرایط اضطراری کرونا در کشور، اظهار داشت: متأسفانه شاهد ایجاد وضعیت قرمز در بسیاری از شهرهای کشور ازجمله قم بوده که نیاز به اعمال پروتکل های سخت گیرانه تری در این شرایط هستیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم حفظ سلامت شهروندان را یکی از دغدغه های شهرداری دانست و افزود: دستورالعمل های بهداشتی جدید در رابطه با حمل ونقل عمومی طبق وضعیت قرمز قم به سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی ابلاغ شده و امیدواریم هر چه سریع تر به وضعیت آبی و درنهایت سفید بازگردیم.

نیک در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه رانندگان و مسافران تصریح کرد: در خصوص رانندگان یک سری اقدامات شامل ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی کردن اتوبوس در انتهای شب مورد تأکید بیشتر قرارگرفته است.

وی از ضدعفونی کردن اتوبوس ها با دستگاه فوگر خبر داد و خاطرنشان کرد: با کم کردن سرفاصله اتوبوس ها و کمتر سوارشدن مسافران به اتوبوس ها و رعایت فاصله اجتماعی تلاش کرده در کاهش این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اتوبوس ها در قم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا

افزایش اتوبوس ها در قم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا