مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-10سياسي

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد / بی توجهی دولت به نظرات کارشناسی


دولت در قبال سهل انگاری شرایط کرونایی که قطعا هزینه‎ های روحی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری به جامعه تحمیل خواهد کرد، - روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: بازگشت موج چهارم کرونا به کشور توسط کارشناسان پیش بینی و تذکرات لازم هم داده شده بود؛ بنابراین دولت می توانست تمهیدی بیندیشد که این اتفاق نیفتد.

وی افزود: همانطور که در حوزه مناسبت های دینی به موقع اعلام کردند که مراسمات مذهبی لغو شود؛ در مورد جلوگیری از سفرهای نوروزی هم باید هشدارهای لازم به موقع داده می‎ شد.

متفکرآزاد تصریح کرد: به نظر می ‎رسد در نوروز 1400 اراده ای برای توقف کنترل بیماری وجود نداشت و بازگشت موج چهارم کرونا نتیجه بی توجهی به نظرات کارشناسی، سهل انگاری و سبک دانستن موضوع و در نهایت اولویت بندی نادرست دولت است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در عین حال خاطرنشان کرد: ستاد ملی کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری موظف بود فضای آرام شده کرونا را مدیریت کند و در این زمینه سوء تدبیر و مدیریت دولت کاملا به چشم می خورد.

وی اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی در این مورد بسیار حساس بوده و رییس محترم کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس نیز اخیرا نامه ای به رییس قوه قضاییه ارسال کرده، نمایندگان هم پیگیر هستند تا دولت در قبال ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد / بی توجهی دولت به نظرات کارشناسی

سوءمدیریت دولت موج چهارم کرونا را رقم زد / بی توجهی دولت به نظرات کارشناسی