مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-10پزشكي

اعمال محدودیت های سخت کرونایی در مازندران


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز از اعمال محدودیت های سخت کرونایی در مازندران خبر داد و گفت: وضعیت مازندران در حال حاضر مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، چهاردهمین ماه از شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با نوروز روزهای پراسترس کرونایی را برای مردم مازندران رقم زد به طوری که آژیر قرمز کرونایی را در استان مازندران به صدا درآورد.

دکتر قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره آخرین وضعیت استان مازندران در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرهای استان به جز شهرهای میاندورود، سیمرغ، عباس آباد و کلاردشت در وضعیت قرمز کرونایی و این چهار شهر در وضعیت نارنجی هستند.

وی با تاکید بر توجه دقیق و کامل به رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که باید به صورت کامل به آن توجه شود.

*اعمال محدودیت های سخت کرونایی در مازندران حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز از اعمال محدودیت های سخت کرونایی در مازندران خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و تبدیل تعداد زیادی از شهرهای استان از وضعیت نارنجی به قرمز، محدودیت های مربوط به شهرهای قرمز در مورد این شهرستان ها اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های سخت کرونایی در مازندران

اعمال محدودیت های سخت کرونایی در مازندران