مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-10اجتماعي

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در منطقه «تنگه پیازه»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در منطقه «تنگه پیازه» و «بسطام» خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در منطقه تنگه پیازه و بسطام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، شاهد جولان تورهای گردشگری در وضعیت قرمز کرونایی در لرستان هستیم که در همین راستا از ورود چند اتوبوس تور گردشگری به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به مناطق بسطام و تنگ پیازه ممانعت به عمل آمد.

وی عنوان کرد: این گردشگران عمدتاً از استان های اصفهان، تهران، کرمانشاه و اراک و… بودند که با هماهنگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و حضور اماکن نیروی انتظامی در محل، آخرین اتوبوس گردشگران نیز متوقف شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان داشت: از بانیان تورهای خاطی مدارک و مستندات لازم اخذ شد و پرونده قضایی این سری تورهای متخلف برای بررسی و اعمال برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع داده خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه اکثر شهرهای استان لرستان در وضعیت قرمز هشدار شیوع ویروس و به ویژه اینکه لرستان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد از انجام هر گونه سفری به استان لرستان خودداری کنید تا پس از نابودی این ویروس منحوس در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در منطقه «تنگه پیازه»

برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در منطقه «تنگه پیازه»