مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-10ورزشي

طلسم گل زنی سایپا را باید بشکنیم


مربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیمش از نظر خلق موقعیت شرایط خوبی دارد، گفت: باید سعی کنیم طلسم گل زنی تیم را بشکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیانوش رحمتی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: مس رفسنجان تیمی پرمهره و پرامکاناتی است و امسال با جذب بازیکنان خوب و تأثیرگذار شرایط نسبتاً خوبی داشته اند.

وی افزود: می دانیم آنها در چه لحظه هایی از بازی تیمی خطرناک تری هستند و روی آن لحظات کار کرده ایم.

از طرفی خودمان برنامه هایی برای بازی فردا ترسیم کرده ایم تا با یک بازی خوب همراه جنگندگی و فداکاری از سوی بازیکنان بتوانیم سه امتیاز را بگیریم یا به حداقل امتیاز برسیم.

مربی تیم سایپا درباره شرایط این تیم گفت: در این چند هفته از نظر نتیجه گیری خوب عمل نکرده ایم ولی از نظر فوتبالی مشکلی نداریم.

رحمتی افزود: تیم ما امیدوار کننده بازی می کند و تا دقیقه 90 تلاش شان را با جان و دل در زمین انجام می دهند و از نظر مالکیت و خلق موقعیت و شرایط خوبی داریم اما باید طلسم چند هفته گل نزنی را رفع کنیم و شاید از فردا بتوانیم این مشکل گلزنی را حل کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره تیم مس رفسنجان نیز گفت: مس تیم خوبی است، کادرفنی خوبی دارد، بازیکنانی که دست مربی را باز می گذارد که در بازی های مختلف در دقایق مختلف بر اساس نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم گل زنی سایپا را باید بشکنیم

طلسم گل زنی سایپا را باید بشکنیم