مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 15:102021-04-10دانش

ایفای نقش دانشگاه ها در پاسخ گویی به نیاز های کشور نیازمند روش های جدید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سعید سیف مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم در خصوص استفاده از تجارب دانشمندان و اعضای هیئت علمی برتر در توسعه همکاری با جامعه و صنعت گفت: - مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: ضروری است دانشگاه ها به صورت گسترده تر در پاسخ گویی به نیاز های کشور نقش ایفا کنند که تحقق این هدف مستلزم روش ها و الگو های جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سعید سیف مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم در خصوص استفاده از تجارب دانشمندان و اعضای هیئت علمی برتر در توسعه همکاری با جامعه و صنعت گفت: طی دهه های اخیر روند تحول و پیشرفت در ساختار و فعالیت دانشگاه ها و مراکز علمی کشور بسیار قابل توجه بوده است.

خوشبختانه در این مسیر دانشگاه ها به تدریج علاوه بر وظیفه آموزش و تربیت نیروی متخصص، مباحث پژوهش و نوآوری را نیز توسعه داده اند.

سیف تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به نیاز ها و مسائل کشور، ضروری است دانشگاه ها به صورت گسترده تر در پاسخ گویی به نیاز های کشور نقش ایفا کرده و اثربخشی مناسبی در بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه داشته باشند.

مسلماً این هدف مستلزم روش ها و الگو های جدید بوده و باید بتوان این هدف را به درستی معرفی و با روش های تشویقی مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش دانشگاه ها در پاسخ گویی به نیاز های کشور نیازمند روش های جدید است

ایفای نقش دانشگاه ها در پاسخ گویی به نیاز های کشور نیازمند روش های جدید است