موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-10سياسي

جمهوری اسلامی: چرا وعده واکسن دادید؟


«آقای وزیر بهداشت درباره واکسن وعده های طلایی دادند ولی محقق نشد.

مردم می گویند شما که از تحریم ها خبر داشتید، چرا وعده واکسن دادید و از آن به عنوان یک معجزه سخن گفتید؟» - آقای وزیر بهداشت درباره واکسن وعده های طلایی دادند ولی محقق نشد.

مردم می گویند شما که از تحریم ها خبر داشتید، چرا وعده واکسن دادید و از آن به عنوان یک معجزه سخن گفتید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سرمقاله امروز روزنامه جمهوری اسلامی می خوانیم: از امروز، محدودیت های جدیدی که شامل ممنوعیت مشاغل 2 و 3 و 4 می شوند برای کنترل موج چهارم کرونا اِعمال خواهند شد.

این اقدام، بسیار دیر صورت گرفت بطوری که اگر در این زمینه کوتاهی نمی شد و از 15 اسفند محدودیت هایی در زمینه خریدهای عید، رفت و آمدهای درون شهری به ویژه با مترو و اتوبوس، مسافرت های بین شهری و حضور در رستوران ها و پارک ها و تفریحگاه ها اِعمال می شد، قطعاً اکنون گرفتار موج چهارم کرونا نبودیم.

هشدارهای زیادی در زمان مناسب داده شد و حتی مسئولان وزارت بهداشت هم این هشدارها را دادند ولی گوش شنوایی پیدا نشد و تصمیم لازم برای کنترل کرونا گرفته نشد.

تنها اقدام مناسب، ممنوعیت حضور در پارک ها و تفریحگاه ها در روز 13 فروردین در شهرهای قرمز بود که دیدیم با موفقیت همراه بود و مردم به آن عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی: چرا وعده واکسن دادید؟

جمهوری اسلامی: چرا وعده واکسن دادید؟